Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Рь", диференціація "Р-Л"

Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Рь", диференціація "Р-Л"

Мета: закріплювати правильну вимову звуків "Рь","Р","Л". Удосконалювати вміння дітей визначати на слух наявність або відсутність даного звука у словах, місце звука у слові; удосконалювати вміння правильно вживати іменники у З.в.однини та множини.Розвивати фонематичні процеси, мислення, мовленнєве дихання. Виховувати активність, радість від спілкування.

 Структура заняття:
 1. Привітання.
 2. Артикуляційна гімнастика з використанням біоенергопластики.
 3. Вправа на дихання"Подуй на метелика"
 4. Гра "Допоможемо мавпеняті дістати банани"
 5. Гра "Кого діти бачили у зоопарку?"
 6. Гра "Погодуй тварину"
 7. Нейропсихологічна гра "Повтори, якщо зможеш"
8. Підсумок

Популярні дописи з цього блогу