Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р", утворення присвійних прикметників

Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р", утворення присвійних прикметників

Мета: закріплювати правильну вимову звука "Р." Удосконалювати вміння дітей визначати на слух наявність або відсутність даного звука у словах, місце звука у слові; удосконалювати вміння пригадувати слова на запропоновані склади.Продовжувати закріплювати вміння утворювати присвійні прикметники від іменників,підбирати антоніми. Розвивати фонематичні процеси, зоровий гнозис, мовленнєве дихання. Виховувати активність, радість від спілкування.

 Структура заняття:
 1. Привітання.
 2. Артикуляційна гімнастика.
 3. Вправа на дихання"Подуй на метелмка"
 4. Гра "Що за дверима?"
 5. Гра "Скажи навпаки"
 6. Гра "Яка страва?"
 7. Нейропсихологічна гра "Повтори, якщо зможеш"
8. Підсумок

Популярні дописи з цього блогу