Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р", утворення присвійних прикметників
Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р", утворення присвійних прикметників
Мета: закріплювати правильну вимову звука "Р." Удосконалювати вміння дітей визначати на слух наявність або відсутність даного звука у словах, місце звука у слові; удосконалювати вміння пригадувати слова на запропоновані склади.Продовжувати закріплювати вміння утворювати присвійні прикметники від іменників,підбирати антоніми. Розвивати фонематичні процеси, зоровий гнозис, мовленнєве дихання. Виховувати активність, радість від спілкування.
Структура заняття:
1. Привітання.
2. Артикуляційна гімнастика.
3. Вправа на дихання"Подуй на метелмка"
4. Гра "Що за дверима?"
5. Гра "Скажи навпаки"
6. Гра "Яка страва?"
7. Нейропсихологічна гра "Повтори, якщо зможеш"