Публікації

Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р"  

Зображення
Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Р"     Мета : закріплювати знання дітей про літні місяці; продовжувати автоматизувати звук "Р", вправляти у переказуванні невеликого тексту. Закріплювати вміння визначати місце звука у слові. Розвивати фонематичне сприймання , увагу, мислення, пам'ять, пальцевий праксис. Виховувати інтерес до занять, дружні взаємини.       Структура заняття :  1. Привітання та бесіда про літо   2. Артикуляційна гімнастика "Чарівні квіти"   3. Логоритмічна вправа з елементами пальчикової гімнастики "Квіточки"   5. Гра "Що у скрині?"   6. Гра "Чим подобається літо"    7. Переказ оповідання   8. Підсумок.

Логопедичне заняття "Допоможемо Лунтику з друзями" - автоматизація звука "Л" .

Зображення
Логопедичне заняття "Допоможемо Лунтику з друзями" - автоматизація звука "Л" . Мета : продовжувати автоматизувати звук "Л" у словах, реченнях та зв'язному мовленні. Закріплювати вміння визначати наявність звука у слові та його місце (початок, середина,кінець слова); переказувати невеликий текст. Розвивати фонематичне сприймання , увагу, мислення. Виховувати інтерес до заннять.       Структура заняття :  1. Привітання.   2. Артикуляційна гімнастика з Песиком.   3. Вправа на дихання "Подуй на квітку".   4. Гра"Допоможи бабусі зібрати врожай"   5. Гра " Що зайве на поличці?"   6. Гра "Склади речення"   7. Гра "Що і для кого малює Міла?"  8. Переказ оповідання "Пригоди Лунтика" 9. Підсумок.

Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Ш"  

Зображення
Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Ш"     Мета : закріплювати знання дітей про ознаки літа; продовжувати автоматизувати звук "Ш", вправляти у переказуванні невеликого тексту. Закріплювати вміння визначати місце звука у слові. Розвивати фонематичне сприймання , увагу, мислення, пам'ять. Виховувати інтерес до занять, дружні взаємини.       Структура заняття :  1. Привітання та бесіда про літо   2. Артикуляційна гімнастика з елементами біоенергопластики   3. Гра" Допоможи Мишкові зібрати кубики"   5. Гра "Меморі"   6. Гра "Чудо дерево"    7. Переказ оповідання про Мишка  8. Підсумок.

Логопедичне заняття на диференціація "С-Ш", вивчення вірша Н. Забіли "Метелик"

Зображення
Логопедичне заняття на диференціація "С-Ш", вивчення вірша Н. Забіли "Метелик" Мета : закріплювати правильну вимову звуків "С","Ш". Удосконалювати вміння дітей визначати на слух наявність або відсутність даного звука у словах, місце звука у слові; удосконалювати вміння співвідносити слова вірша з рухами.Розвивати фонематичні процеси, мислення, мовленнєве дихання. Виховувати активність, радість від спілкування.   Структура заняття :  1. Привітання.  2. Весела артикуляційна гімнастика  3. Вправа на дихання"Подуй на метелика"  4. Гра "Допоможемо розкласти предмети"  5. Гра "Пригадай слово на запропонований звук"  7. Вивчення вірша Н. Забіли "Метелик" 8. Підсумок

Логопедичне заняття "Магазин іграшок"

Зображення
Логопедичне заняття "Магазин іграшок" Мета : продовжувати автоматизувати звуки мовлення; закріплювати правильну артикуляцію. Вправляти у правильному вживанні граматичних закінчень при узгодженні іменників з числівниками; удосконалювати вміння визначати наявність звука у слові, підбирати слова на запропонований звук. Розвивати мовленнєве дихання,фонематичний слух, орієнтування в просторі, рухливість артикуляційного апарату. Виховувати активність.     Структура заняття : 1. Загадка про іграшки 2. Артикуляцяйна гімнастика із Нюшею 3. Вправа на дихання "Подуй на вітрячок" 4. Гра "Купи іграшку в магазині" 5. Гра "Знайди однакові іграшки" 6. Гра"Назви іграшку і визнач склад" 7. Гра"Один- багато" 8. Підсумок

Консультація для батьків: "Каша в роті" у дитини. Як з цим "боротися?"https://docs.google.com/document/d/1UtVkYDNVWuC8EnDZv3lXBpe3KPCX_QOT/edit?usp=drivesdk&ouid=106327516280988777065&rtpof=true&sd=true

Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Ш" -"Веселі пригоди"

Зображення
Логопедичне заняття на автоматизацію звука "Ш" -"Веселі пригоди" Мета : продовжувати автоматизувати звук "Ш"; закріплювати правильну артикуляцію. Продовжувати вчити правильно вживати граматичні закінчення при узгодженні іменників з числівниками; удосконалювати вміння визначати наявність звука у слові, називати слово за першим складом. Розвивати мовленнєве дихання,фонематичний слух, рухливість артикуляційного апарату. Виховувати активність.     Структура заняття : 1. Привітання. 2. Артикуляцяйна гімнастика. 3. Вправа на дихання "Подуй на пір'їнку" 4. Гра "На підказку подивись-назви чітко, не помились" 5. Гра "Поїздка у село" 6. Гра"Наведемо лад на кухні" 7. Гра"Вгадай слово за першим складом" 8. Підсумок